יוגה למתחילים בירושלים

מחפשים יוגה למתחילים בירושלים אך חוששים שלא תצליחו בביצוע התרגילים? אצלנו בסטודיו פנימה מאמינים שבעזרת הכוונה נכונה כל אחד יכול להצליח לתרגל יוגה. יוגה הינו תחום ספורטיבי אר אינו דורש ידע מקדים או היכרות קודמת עם עולם הספורט ולכן היא מתאימה ממש לכולם. יוגה הינה תהליך הדרגתי ואין ספק כי יוגה למתחילים שונה לגמרי מיוגה למתקדמים אך בעזרת תרגול רב והתמדה גם התלמידים המתחילים יוכלו להגיע לרמה הגבוהה ביותר אם רק ירצו.

תרגילים עבור יוגה למתחילים בירושלים

היוגה מורכבת מתרגילים רבים חלקם מורכבים יותר חלקם מורכבים פחות. ישנם תרגילים מסוימים אותם לומד כל יוגיסט מתחיל והם הבסיס לכל היוגה:

  • תנוחת הפרפר – תנוחה זאת נעשית בישיבה כאשר כפות הרגליים שלכם מוצמדות האחת אל השנייה במעין ישיבה מזרחית פתוחה. ככל ששרירי הגוף הופכים גמישים יותר ניתן להוריד את הגב נמוך יותר אל עבר כפות הרגליים.
  • תנוחת כלב מביט מטה – נגיעה עם כפות הידיים ברצפה והתקדמות מעט קדימה. הצורה הנוצרת בגוף הינה מעין משולש כאשר גם כפות הידיים וגם הרגליים מונחות על הרצפה והראש יורד למטה.
  • תנוחת הר – עימדו בצורה ישרה וזקופה כאשר הידיים שלכם מתוחות למעלה. על הגב להיות זקוף, בטן נכנסת פנימה וכפות הרגליים נטועות הרצפה. תנוחה זאת משפרת את היציבה באופן משמעותי.

קיימים תרגילי יוגה רבים למתחילים המאפשרים היכרות קלה ונינוחה עם עולם היוגה. בעזרת תרגילים אלו ניתן להבין ששינוי גופני לא חייב להיעשות על ידי תרגילים קשים, מתישים ומכבידים וניתן לחטב ולעצב את גופנו גם בצורה קלה ונעימה יותר.

מדוע מומלצת דווקא יוגה?

אנשים רבים שלא עשו כל פעילות גופנית בעבר בוחרים להתחיל דווקא מיוגה כיוון שהיא מאפשרת נחיתה נעימה אל תוך עולם הספורט. היוגה מאפשרת להתקדם לאט ובזהירות ועדיין לחזות בשינוי ממשי של הגוף. אם אתם נמצאים עדיין בשלב ההתחלתי שלכם ומחפשים סטודיו עבור שיעורי יוגה בירושלים שמתאים בדיוק עבורכם, זה הזמן להכיר את הסטודיו שלנו, פנימה. בעזרת גישה מכילה ומקצועית נוכל לעזור גם ליוגיסטים הצעירים ביותר להתקדם ולהצליח גם בתרגילים המורכבים ביותר.

yoga_07-32-1000-600-80

עוד בנושא

יוגה לגברים

החיים בעולם המודרני מערימים עלי אנשים רבים קשיים ואתגרים בכל פינה אליה ייפנו. על כן, סטודיו פנימה מעמיד לרשות תלמידיו גם שיעורי יוגה לגברים. אחת

קרא עוד »

בלט קלאסי

טכניקת הבלט הקלאסי מהווה את הבסיס לכל טכניקות המחול. הבלט הקלאסי הוא המקור שממנו התפתח המחול המודרני. טכניקת הבלט היא התווים שלאחר למידתם ניתן לנגן

קרא עוד »
יוגה בירושלים

ויג'נאנה יוגה

בסטודיו פנימה, אנו מלמדים בשיטת ויג'ננה יוגה. מורי היוגה הינם בוגרי הקורס למורים בכירים במכללת וינגייט בהוראת אורית סן גופטה. אורך השיעורים הינו שעה וחצי

קרא עוד »
דילוג לתוכן