חגית אגאיוף גרוסמן

אני חגית , אמא לאבשלום , גבריאל והלל ובת זוגותו של יונתן שהקים יחד איתי את הבית השני שלנו – סטודיו פנימה. אני עוסקת בגוף שלי דרך תנועה, מחול ויוגה מגיל קטן. 

בוגרת תיכון האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים, מורה מוסמכת למחול ותנועה מטעם האקדמיה הגבוהה למוסיקה ומחול, בוגרת קורס מורים בכירים ליוגה בהנחיית אורית סן גופטה בוינגייט. לומדת כיום בקורס מורי פלדנקרייז בהנחיית אילת אלמגור בנווה שלום. מורה למחול ויוגה כבר 20 שנה. 

בעשר השנים האחרונות מלמדת שיעורים פרטיים, תלמידים בגילאים שונים אחרי ניתוחים, מחלות שלא נדע – בעיות נשימה, מחלות ריאות, סרטן וריפוי ממנו, נכות כל שהיא, פריצות דיסק ועוד. השיעורים הפרטיים מתקיימים בסטודיו או בבית התלמיד. 

אותי הסטודיו מרפא, מחייה ונותן לי השראה ודרך חדשה להתבונן בחיים. התנועה מובילה לנשימה אחרת, לתודעה- לפעמים שקטה יותר או מכונסת, מתבוננת. התנועה מובילה את ההתמקדות לאיברים שונים ולמתרחש בגוף. התלמיד והמורה יחדיו מבינים לאט טוב יותר את הגוף ויכולותיו ובעזרת האימון משתכללת התנועה ונעשית רכה יותר, קלה יותר ומאפשרת יותר. התנועה היא כמו תרופה, ויטמין טוב. 

התנועה נמצאת אתנו והיא שלנו והידע העמוק של נפלאות ותובנות הגוף נמצא בכל אחת ואחד מאתנו, המורה רק מלווה את התלמיד ומדריך אותו להתבונן אחרת וללמוד יחדיו. החשיבות היא בבחירת המורה. הקשר בין תלמיד ומורה הוא הדבר החשוב. אני מודה על הזכות להיות תלמידה של מורים נפלאים ומודה על הזכות להיות מורה לתלמידים מסורים.

חגית[1]

עוד בנושא

מחול מודרני

המחול המודרני מוביל להתנסות רחבה של תנועה בחלל, עבודת רצפה, מוסיקליות ואימפרוביזציה. השיעור מתבסס על טכניקות מחול ידועות כגון "מרתה גראהם" ו"רליס", אך בנוסף שואב

קרא עוד »

מחול מודרני

המחול המודרני מוביל להתנסות רחבה של תנועה בחלל, עבודת רצפה, מוסיקליות ואימפרוביזציה. השיעור מתבסס על טכניקות מחול ידועות כגון "מרתה גראהם" ו"רליס", אך בנוסף שואב

קרא עוד »
תרגול פלדנקרייז בירושלים

פלדנקרייז ירושלים

פלדנקרייז שיעורים אם נמאס לכם מכאבי הברכיים, הגב, הצוואר או הכתפיים כדאי לכם להצטרף לשיעור פלדנקרייז ירושלים. הפעלת הגוף בשיטת פלדנקרייז תורמת לפיתוח העצמי ולארגון

קרא עוד »
דילוג לתוכן