מה צריך לדעת על יוגה בירושלים?

במידה ואתם מחפשים אחר שיעורי יוגה בירושלים הרי שהגעתם למקום הנכון, סטודיו פנימה זו ללא ספק הכתובת הנכונה בעבור כל אדם אשר מעוניין לחשוף את עצמו לעולם היוגה העשיר והמשחרר. הסטודיו הוקם בשנת 2008 בשכונת בית הכרם בירושלים ע"י חגית ויונתן גרוסמן מתוך רצון להקים בית שיכיל בתוכו מגוון פעילויות גוף עם ערך מוסף. מאז ועד היום עקבנו אחר מטרה זו והתאמנו את שיטות הלימוד השונות בעבור התלמידים מכל שכבות הגילאים. כך שכיום כל אחד יוכל למצוא לעצמו את המקום שלו בסטודיו פנימה.

שיעורי יוגה בירושלים הוא בהיותם פסק זמן מבורך מהחיים העמוסים שלנו, כך שנוכל להפוך למודעים יותר לעצמנו, לגוף ולנפש שלנו ולחיבור ביניהם. רגע לפני שאתם נרשמים לשיעור היוגה, קראו את הנקודות הבאות וגלו את כל מה שצריך לדעת בנושא.

  • חשוב מאוד להבין כי על מנת להתחיל לעסוק ביוגה, אין אתם חייבים להיות גמישים מלידה. הגמישות תופיע לאחר אימונים והתמדה בתרגול, כך שגם במידה וכעת אין אתם מצליחים לבצע את כל התמונות ברמת הדיוק הגבוהה ביותר, אין סיבה לדאגה. לאורך הזמן תשתפרו ותצליחו לבצע גם את התנוחות המורכבות ביותר.
  • יוגה יכולה להתאים לכולם. נקודה זו הינה חשובה מפני שפעמים רבות האמונה הרווחת היא כי רק נשים יכולות לעסוק בפעילות זו. האמת היא כי שיעורי היוגה יכולים להטיב עם כלל האוכלוסייה, זאת הן ברמה הגופנית והן ברמה הנפשית.
  • זכרו כי אין לאן למהר ואין סיבה להתחיל להשוות את עצמכם למשתתפים האחרים בשיעורים. כל אדם מתקדם על פי הקצה באישי שלו בשיעורי היוגה, כך יוכל ללמוד להשתפר ביחס לעצמו.

לא לשכוח לנשום

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בעת השתתפות בשיעורי יוגה במסגרת סטודיו פנימה, כולל את העובדה כי השיעורים מתבצעים בליווי צמוד של מורה מנוסה. כך שבמידה ואתם מפעילים את הגוף בצורה נכונה, תוכלו לזכות לייעוץ המתאים שגם יזכיר לכם לשמור על נשימות קבועות לכל אורך השיעור.

Sadnat-Yoga-Feb-2013-128[1]

עוד בנושא

מחול מודרני

המחול המודרני מוביל להתנסות רחבה של תנועה בחלל, עבודת רצפה, מוסיקליות ואימפרוביזציה. השיעור מתבסס על טכניקות מחול ידועות כגון "מרתה גראהם" ו"רליס", אך בנוסף שואב

קרא עוד »
שיעורי ריקוד לנשים בירושלים

שיעורי ריקוד לנשים בירושלים

סטודיו למחול לנשים בירושלים – לרקוד מכל הלב סטודיו פנימה הינו סטודיו למחול בירושלים אשר פתח את שעריו לכל המעוניינים בשיעורים המשחררים והמהנים מכל. הסטודיו

קרא עוד »

יוגה בירושלים

כל אחד מאתנו יכול להביע את עצמו ולהתחבר לנפש הפנימית שלו על ידי שיעורי יוגה. סטודיו פנימה הוקם בשנת 2008 בשכונת בית הכרם בירושלים. מקימי

קרא עוד »
דילוג לתוכן