שיעורי ריקוד לנשים בירושלים

סטודיו למחול לנשים בירושלים – לרקוד מכל הלב

סטודיו פנימה הינו סטודיו למחול בירושלים אשר פתח את שעריו לכל המעוניינים בשיעורים המשחררים והמהנים מכל. הסטודיו הוקם שנת 2008 מתוך אמונה כי מגוון פעילויות גופניות יכולות להעניק לגוף ולנפש ערך מוסף רב. על כן ניתן יהיה גם למצוא בסטודיו שיעורי יוגה הן לנשים והן לגברים. אין ספק כי השילוב בין המחול ליוגה יכול להיות בעל יתרונות משמעותיים לכאן ולכאן. זאת לרבות דיוק בתנועות הריקוד הודות לתרגולי היוגה.

שגרת החיים העמוסה והמאתגרת שלנו מציבה בפנינו קשיים רבים ברמה היום יומית, אך אין דבר אומר כי מרבית האנשים בעולם נידונו לחיים של סבל ולחצים בלתי נגמרים. האמת היא כי השתתפות בשיעורים אשר מציע סטודיו למחול בירושלים תוכל לספק בעבורכם את מקום המפלט מהמרוץ של החיים. כאן תוכלו למצוא את הפינה שלכם בה תוכלו לעבוד על התפתחות אישית.

אל תוותרו על האפשרות לרקוד מכל הלב ולמצות את הפוטנציאל שלכם. שיעורי המחול בסטודיו נועדו לאפשר לכם לחקור את מגבלות הגוף ולמצוא את הדרך הנכונה בעבורכם להתמודד איתן. שיעורי המחול יחשפו אתכם לטכניקות וסגנונות ריקוד שונים, כך שתוכלו לבחור בעצמכם איזה סגנון יהיה זה שמדבר אל ליבכם יותר מכל. שם תוכלו ללמוד את הדרכים הנכונות והבריאות ביותר להבעה הפנימית שלכם, זאת מבלי שיפוטיות או חשש כי התנועות מתבצעות בצורה שהיא קצת פחות ממושלמת.

פשוט לתת לגוף לשמוח

אין ספק כי אחת היתרונות המשמעותיים ביותר של פעילות גופנית מסוגים שונים היא העובדה כי היא תורמת לשחרור של אנדורפינים, אשר פשוט גורמים לנו לאושר. סטודיו פנימה מזמין אתכם אל השיעורים השונים אשר מציע, כך שגם אתם תוכלו למצוא את הפעילות הגופנית המרקידה והמהנה מכל. צוות המורים המקצועי שלנו ישמח לעמוד לעזרתכם בכל במהלכם של השיעורים ולסייע בלמידה של טכניקה המתאימה לכם. זה המקום בו תוכלו לרקוד ולשמוח, לחקור את מגבלות הגוף ולבטא את עצמכם ברמה הבסיסית ביותר.

שיעור ריקוד לנשים

אם את רוצה להתאמן, להיכנס לכושר ולהרגיש טוב עם עצמך אבל לא מתחשק לך לעשות מינוי בחדר הכושר הקרוב לביתך, תנסי שיעור ריקוד לנשים. אימון לא צריך להיות פעולה שגורמת לך לתחושת סבל. כושר יכול להיות גם כיף ומהנה בצורה של ריקוד וכל אחת יכולה, גם אם כף רגלך לא דרכה מעולם בסטודיו לריקוד. בסטודיו פנימה תיחשפי לעולם של ריקוד לנשים שיוביל אותך לגוף בריא, נמרץ וחטוב. אז שתי את שיקוי האומץ ותירשמי לשיעור ניסון.

שיעור ריקוד לנשים – פשוט תרקדי

ריקוד משולב עם מוזיקה מקפיצה או מרגשת הוא לגמרי אוויר לנשימה. מי אמר שכדי להיכנס לכושר, להתחטב ולזוז קצת את צריכה להתחיל להרים משקולות או לרוץ קילומטרים. שילוב של שיעורי ריקוד בחיים שלך יגרמו לך להתאמן בלי להרגיש שהתאמנת. שלא תטעי, את תזיעי ותתאמצי שוב ושוב אבל כל זאת ייעשה בהנאה מירבית שתרצי לחזור עליה באופן קבוע ולהתנסות בסגנונות שונים. התחושה שבה את מצליחה לזוז, להרגיש נשית, לחזור על קומבינציות ריקוד ולזכור אותן, לפתח את השרירים ולאהוב את עצמך, היא תחושה עילאית שאין לה מחיר. קחי לעצמך קצת זמן שהוא רק שלך שבו את מכירה נשים במצבך שרוצות לרקוד ולהיכנס לכושר ולעשות זאת יחד עם מורה לריקוד מקצועית שתעזור לך להגיע לפסגה שלך. ערב שכזה ייתן לך כוחות להמשיך את השבוע שלך כשאת האדם הכי יעיל ומתפקד בסביבה, יזרים לך דם ללחיים ויעלה לך את החום הפנימי שאולי חבוי בך. פלוס נוסף הוא שבטוח תסגלי לעצמך חברה טובה חדשה מהשיעורים. פשוט תרקדי ואל תפסיקי לעולם.

לאהוב את עצמך = לרקוד

רק מי שרוקדת ללא מעצורים ובלי לחשוב על שום דבר מבינה את התחושה של אהבה עצמית. כשאת רוקדת ומתאמנת ומתנסה בדברים חדשים את מפעילה אזורים במח שגורמים לך להרגיש טוב עם עצמך וכתוצאה מכך לאהוב את עצמך. גשי לסטודיו פנימה, דברי עם נשים שרוקדות שם ותצטרפי לחוויה שתרצי לחזור עליה מדי שבוע. בסטודיו פנימה תקבלי את המענה עבור כל השאלות והלבטים שלך מצוות של מומחים בתחום שאין כמותם.

שיעורי ריקוד לנשים בירושלים

עוד בנושא

פילאטיס בירושלים

שיעורי פילאטיס בירושלים פילאטיס בירושלים היא שיטת אימון שמתאימה לכל מי שרוצה לחזק את השרירים המייצבים, לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר לאורך עמוד השדרה והמפרקים

קרא עוד »

מחול מודרני

המחול המודרני מוביל להתנסות רחבה של תנועה בחלל, עבודת רצפה, מוסיקליות ואימפרוביזציה. השיעור מתבסס על טכניקות מחול ידועות כגון "מרתה גראהם" ו"רליס", אך בנוסף שואב

קרא עוד »
תרגול פלדנקרייז בירושלים

פלדנקרייז ירושלים

פלדנקרייז שיעורים אם נמאס לכם מכאבי הברכיים, הגב, הצוואר או הכתפיים כדאי לכם להצטרף לשיעור פלדנקרייז ירושלים. הפעלת הגוף בשיטת פלדנקרייז תורמת לפיתוח העצמי ולארגון

קרא עוד »
דילוג לתוכן